Intercanvi italià

INTERCANVI ITALIÀ

Esta setmana el nostre institut ha rebut la visita dels alumnes italians del centre Cardinal Oreste Giorgi de Valmontone.

Els amfitrions han sigut els alumnes de segon d'ESO i les seues famílies que han acollit a les seues llars els esmentats estudiants fent gala d'una hospitalitat inoblidable per als nostres visitants. >

Els alumnes de l'IES Berlanga han gaudit d'una setmana d'experiències enriquidores visitant conjuntament amb els seus companys italians València, el castell de Santa Bàrbara, Museu del Torró, Coves de Canelobre, Museu de la Volvo Ocean Race, participant en activitats artístiques i esportives, i com no també fent-los descobrir l'encant del nostre poble i de la gent que hi vivim, les nostres institucions, els nostres costums,.... Sens dubte un aprenentatge més que ens ofereix el nostre institut en el nostre poble!

INTERCANVI

Modificado por última vez enMartes, 15 Noviembre 2016 13:26